Reklamacje i zwroty
Reklamacje
- Reklamacje rozpatruje Biuro Obsługi Klienta.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni licząc od dnia otrzymania reklamacji Kupującego, Sprzedawca niezwłocznie informuje Kupującego o swoim stanowisku w przedmiocie otrzymanej reklamacji.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w sposób wskazany w §10 Regulaminu.
Odstąpienie od umowy
Wyłącznie Konsument, na podstawie art. 27 Ustawy, ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem kosztów wskazanych w art. 33, art. 34 Ustawy w terminie 14 dni licząc od wydania Produktów, przy czym do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem, wg następującego wzoru:
- Adresat: "Apteka Aronia" Anna Obolewska, ul. Warszawska 81,
05-092 Łomianki
- Ja (imię i nazwisko Konsumenta) niniejszym informuję o moim odstąpieniu
od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (wskazanie Produktów)
- Data zawarcia odbioru Produktów:
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
- Adres konsumenta(-ów):
- Podpis konsumenta(-ów):
- Data:
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.